Ce faceți atunci când un client vine la dvs. întrebându-vă despre ce a citit pe internet legat de îngrijirea animalelor de companie? Mai ales dacă vă este clar că acesta nu înțelege pe deplin ce a citit?

Dacă nu ți sa întâmplat încă, este doar o chestiune de timp.

Într-un sondaj on-line realizat in UK pe un eșantion de 100 de medici veterinari, 67% dintre medicii veterinari intervievați au raportat că majoritatea clienților vin frecvent la consultație înarmați cu informații pe care le-au găsit pe internet. Și nu întotdeauna este de bun augur pentru relația medic veterinar-client.

Cea mai mare problemă cu care se confruntă medicii veterinari este credința clienților lor în propriile abilități de cercetarepe internet.

Un studiu on-line a relevat că 92% dintre persoanele care utilizează motoarele de căutare au încredere în abilitățile lor de căutare, iar 87% consideră că au succes în căutările lor de cele mai multe ori. Și 94% cred că informațiile pe care le căutau au fost ușor de găsit.

Aproximativ 55 % dintre medicii veterinari participanți la studiul din Regatul Unit sunt nemulțumiți de cercetarea online a clienților lor. Ba mai mult, un respondent a conchis că “dezinformarea online este o cauză majoră de stres și frustrare pentru mine și colegi”.

O modalitate prin care medicii veterinari pot fi proactivi în ​​îmbunătățirea utilizării internetului de către client este sa scrie o “rețetă cu site-uri” pentru client. Aceasta înseamnă direcționarea clientului către un site de încredere, care oferă o explicație mai completă și mai cuprinzătoare a informațiilor pe care medicul veterinar le-a transmis verbal în timpul consultației.

Acesta este cel mai bun mod de a vă asigura că toți clienții dvs. obțin informații corecte online. După cum a scris un respondent: “Consider că Dr. Google este uneori un instrument foarte util în susținerea sfaturilor mele și ajută clientul să înțeleagă uneori probleme complexe”.

Material preluat si tradus de pe www.veterinarynews.dvm360.com.